Leapsa (2)

Provocarea vine din partea Iuliei.

* Principala trasatura a caracterului meu: – ambitia.
* Calitatea pe care o prefer la un barbat: – sinceritatea.
* Calitatea pe care o prefer la o femeie: – integritatea, independenta financiara.
* Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: – faptul ca sunt PRIETENI. E greu sa fii prieten in zilele astea ?!
* Principalul meu defect: – Defect…?! Hmm…. Nimeni nu e perfect. Cu siguranta am si eu vreo unu’, sau poate chiar mai multe. Sa se pronunte cei care ma cunosc. :) .. Dar daca nici eu insami nu ma cunosc, atunci cine ?!
* Ocupatia mea preferata: – somnul :))
* Visul meu de fericire:  If I lay here, if I just lay here, would you lie with me and just forget the world? / Visul meu e o calatorie in jurul lumii, alaturi de iubit… si prieteni.
* Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: – sa nu fiu fericita.
* Ce-aţi vrea sa fiti? – Mai pot fi si altceva decat ceea ce deja sunt ?
* Tara in care as vrea sa traiesc: – Pff, ar fi multe. Oriunde e mai bine decat in Romania. Cred ca m-as retrage prin sudul Frantei. Inca nu stiu…. Deocamdata stau in RomaniCa, din pacate.
* Culoarea preferata: – rosu, alb.
* Floarea preferata: – trandafirul.
* Pasarea preferata: – turturica :->
* Prozatorii mei preferaţi: – Paulo Coelho. Nu stiu daca e prozator, dar imi plac cartile lui.
* Poetii mei preferati: – Eminescu. Mi-a placut in liceu.
* Eroul meu preferat: – Tatal meu.
* Eroina mea preferata: – Mama mea.
* Compozitorii preferati: :-?
* Pictorii preferati: – Nu prea ma (mai) pricep. Imi place pictura, recunosc. In clasa a 7 a eram inscrisa la cursuri, dar le-am abandonat. Imi plac cei care transpun natura pe o bucata de panza/hartie.
* Eroii din viaţa reala: – Prietenii. Atunci cand te ridica in momentul cand tu ai cazut.
* Eroinele din istorie: – Nu prea mi-a placut istoria, da’ ma rog… Sa zicem Cleopatra, Nefertiti.
* Bautura si mancarea preferata:  – vinul alb (consider ca tine de rafinament), Baileys, mancarea chinezeasca.
* Numele preferat: – Adela.
* Ce detest cel mai mult: – Ohooo, multe. In ordine aleatorie : minciuna, tradarea, indiferenta, infidelitatea, oamenii falsi si parsivi, incalcarea promisiunilor, prostia.
* Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: – Dictatorii.
* Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: – Huh?
* Darul natural pe care-as vrea sa-l am: – sa pot opri timpul atunci cand traiesc momente frumoase, atunci cand sunt fericita.
* Cum as vrea sa mor: – Pfuaiii, n-as vrea sa mor. :)) Dar cum toti suntem muritori de rand, as prefera in somn, sa nu simt nimic. Desi e ciudat sa te culci respirand, iar a doua zi sa nu te mai trezesti in lumea asta, si cine stie unde esti, cu cine esti, in ce alta lume esti, etc.
* Starea de spirit actuala: – Foaaarte obosita. Doar 4 ore de somn in 48 de ore.
* Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: – Cum a spus si Iulia, minciunile inocente, pe care le spunem toti cateodata. (Hmm, uneori sunt indulgenta. Depinde de greseala, nu de persoana. Daca cineva ma raneste, iert greu. Si daca iert, nu uit. In fine…)
* Deviza mea: – Zambeste! Viata e mult mai usoara cand zambesti!

Leapsa merge la cine vrea, in special catre sufletdefemeie.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Leapsa (2)

  1. esti o draguta, Delia, si la fel e si leapsa ta. o preiau, desigur, dar nu stiu daca mai am putere in noaptea asta sa raspund. poate. daca nu, pe maine. iti multumesc mult.

Lasă un răspuns

