despre prietenie (2)

Prietenia poate fi inteleasa ca o unitate de sentimente, simpatii, idei comune sau mai putin comune, de principii prin care se apropie doua sau mai multe persoane. Oricine vrea sa aiba un prieten apropiat caruia i se poate destainui. A fi prieten nu inseamna numai distractie si bani. Asta in niciun caz nu este o prietenie. In zilele astea, tinerii sunt influentati de un curent de conceptii din filme sau reviste prin care prietenia este inteleasa ca un amestec de indrazneala si nebunie. Se spune ca generatia noastra este o generatie fara limite, asta inseamna ca nu ii lipseste nimic si totusi ii lipseste ceva, esentialul: prietenia. Acel prieten bun, care nu te lasa la greu, caci despre acest prieten vreau sa vorbesc, cred ca are multe calitati ce trebuie amintite. Acest prieten bun este atent, stie sa observe cand ti-e greu, este acolo unde si cand ai nevoie. Vreau sa spun ca am noroc cu cei cativa prieteni pe care ii am. Cum am mai zis, imi sunt suficiente degetele de la o singura mana pentru a-i numara. Poate ca si astea-s prea multe. Ei ma ajuta oricand si ma pot baza pe ei in orice moment. Saptamana asta am simtit ca au fost alaturi de mine. Cel putin 2 dintre ei. S-a intamplat sa fie exact cei la care tin cel mai mult, cei care imi doream sa fie alaturi de mine, sa am sprijinul lor moral. Si tin sa le multumesc pentru ca m-au sustinut. Ma incuraja faptul ca se gandeau la mine, ma sunau, sau imi trimiteau un mesaj inainte de a dormi sa imi spuna ca va fi bine. Si asa a fost… Bine.  :-)

Nimeni nu poate trai fara prieteni, chiar daca stapaneste toate bunurile lumii. – Aristotel

Si Sunday song-ul… D.M.S. & K’trine – Prietenii

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la despre prietenie (2)

  1. Twenty spune:

    Eram sigur ca-ti dau de gandit cu piesa asta :)) :D

    Totusi..

    „Te duci singur in pamant chiar daca ai mii de prietenii” – Vescan

  2. Twenty spune:

    Si na.. remember ? :)) :”>

  3. Twenty spune:

    Ahhh =))

  4. Sorina spune:

    pana nu de curand, aveam nevoie de doua maini pentru a-mi putea numara prietentii. in prezent insa, doar un deget e suficient. am invatat ca, mai devreme sau mai tarziu, ajungi sa suferi mult din cauza „prieteniei”. Pui mult suflet undeva acolo unde poate celalalt nu pune nimic, dar doar ia. Uneori tind sa nu mai cred deloc in conceptul asta.

    • delia spune:

      „Pui mult suflet undeva acolo unde poate celalalt nu pune nimic, dar doar ia.” – Am patit-o. :-j Am pus suflet in niste prietenii care in final s-au terminat prea repede, si nu din cauza mea. Acum am invatat sa-i „filtrez prin sita”, sa nu ma mai atasez si sa nu mai acord incredere oricui, doar celor care merita, celor care dovedesc ca merita.
      Prietenii nu sunt pe interes, iar daca cineva este infatuat, sunt slabe sanse sa aiba prieteni. O prietenie nu se formeaza chiar de la sine, este formata din intamplari si situatii trecute impreuna, momente in care dovedesti ca esti un om de cuvant, ca esti cinstit. Astea se dovedesc in timp. O prietenie adevarata nu se formeaza decat in timp. Restul sunt doar cunostinte pe care te poti baza sau nu.
      (Uneori) PRIETENUL devine CUNOSTINTA, sau chiar mai mult : NIMIC !

  5. iulia spune:

    Delia, si nu de putine ori, prietenii iti pot deveni si dusmani. Bineinteles, nu vorbesc de adevaratii prieteni, ci de oamenii in care indraznesti sa te increzi si ajungi sa fii uimit de cate rautate si fatarnicie zace in ei.

    • delia spune:

      Iulia, am trait acest ‘sentiment’ de care spui tu. Nu as fi vrut sa-l simt pe propria-mi piele, dar uite ca asa a fost sa fie. Nu ma simt tradata de ei sau uluita de fatarnicia lor, ci sunt extrem de dezamagita, pentru ca erau persoane in care credeam si ii consideram prieteni, dar uite ca s-a dovedit a nu fi asa. Nu imi erau prieteni. Iar acum, cum am spus si mai sus, au devenit cunostinte, iar unii sunt insignifianti.

  6. delia spune:

    „Prietenia e lucrul cel mai greu de explicat. Nu este ceva ce se poate invata la scoala. Dar daca nu ai invatat ce inseamna prietenia inseamna ca nu ai invatat nimic.” – Muhammad Ali

  7. Twenty spune:

    Draga de ea.. pana si de la Muhammad Ali a luat citat :))

  8. Twenty spune:

    :)))

    Misto noua schimbare.. in primul rand ca s-au marit avatarele :))

    Desi eu inca nu stiu sa pun :”> :)) Rusine sa-mi fie =)) (dar nah.. daca nu le am cu blogurile.. mai mult de simplu comentator n-am fost).

  9. Twenty spune:

    Pune-mi naiba clipu cu polish :)) a se urmari de la 00:55 in principal..

Lasă un răspuns

