speranta

Ce faci cand vezi ca viata ta nu e chiar asa cum credeai si realizezi ca ai prea putine din tot ce iti doreai ? Iti amintesti ce visai, prin ce ai trecut…tot ce a fost. Fa ce-i de facut, acum, cat timp mai are rost! Se intampla uneori sa ne traim propriile vise… Si avem nevoie de speranta. Se zice ca speranta moare ultima (dar lesina prima). Este un sentiment de incredere in rezolvarea favorabila a unei actiuni, in realizarea unei dorinte. Speranta este de fapt luminita de la capatul tunelului. Este locul catre care ne indreptam si in care ne dorim sa ajungem. Este visul pe care incercam sa ni-l indeplinim. Este acel maine pe care-l asteptam cu nerabdare, gandindu-ne ca va fi mai bun decat ziua de azi sau decat cea de ieri. Este promisiunea pe care ne inchipuim ca ne-a facut-o viata si numaram clipele si pasii pana la indeplinirea ei. Ca si cand viata ne-ar fi datoare cu ceva. Ca si cand cineva din lumea asta ne-ar fi dator cu ceva. Ca si cand totul trebuie sa se termine cu bine intotdeauna. Dar tocmai in asta consta frumusetea visului nostru, in faptul ca noi chiar credem in el si suntem convinsi ca meritam acest dar. Si poate din cauza asta il si primim, de cele mai multe ori… Trebuie sa avem incredere in acel licar de speranta…


About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la speranta

  1. un nou sens spune:

    si mi e imi plac versurile alea…
    Eu mereu pun pe tron speranta, dupa ea vine suferinta, dupa cautarea si dupa credinta…

  2. Twenty spune:

    Yeah.. 2 :>

  3. madalinutza spune:

    am avut si eu un vis…nu s-a implinit….dar mi-am dat seama ca trebuie sa merg mai departe, pt ca viata trece pe langa mine daca astept,

  4. delia spune:

    @ un nou sens : Cu totii avem asteptari de la persoanele de langa noi, si invers. Uneori ne e frica de dezamagire. Ne e teama sa nu ii deceptionam, si invers. [spun din proprie experienta :)]

    @ madalinutza : si eu am avut vise/visuri (ambele variante sunt corecte) care nu s-au implinit, iar pentru asta lupt acum, sa reusesc sa le fac sa devina realitate. Trebuie sa ai vointa, si sa fii puternic(a). Am speranta. Trebuie sa am. Asta imi da incredere.
    Viata e scurta. Profita de ea. Trebuie sa mergi mai departe, indiferent ce deziluzie ai fi avut in trecut. >:D<

  5. delia spune:

    Am doar o viata de trait. Si poate de asta fac ceea ce vreau si zic ceea ce simt. :)
    E ciudata viata. E ciudat modul cum iti rezerva surprizele. E ciudat uneori cum spulbera orice continuitate de trecut. E pur si simplu incredibil ceea ce se intampla in jurul nostru. Dar, mergem inainte! Intotdeauna urmeaza un bine. :)

  6. delia spune:

    @ un nou sens : Incearca sa nu mai ai aceasta atitudine. Nu mai privi cu neincredere viata si pe semenii sai. Nu mai considera ca toate situatiile au un deznodamant fatal. Nu mai fi deprimat. Nu mai privi cu amaraciune. Tu ai o viziune asupra vietii dominata de deznadejde, de neincredere in viitor si in oameni. Din cate observ, ai o predispozitie de a vedea totul intr-o lumina sumbra, deprimanta. Nu e bine! Si stii si tu asta! Trebuie sa iti impui singur putere.

  7. zackara spune:

    @un nou sens: mai multa incredere ca poti sa reusesti ce iti propui.Esti barbat sau copil? Cati ani ai?
    Fii mai tare !!! In orice situatie se poate mai rau. Numai tu poti sa faci sa fie mai bine, asa ca fa-i ceva si iesi din starea asta. Chiar vrei sa iti petreci unica viata pe care o ai cu tristete ,retras si fara curaj sa risti pentru ce iti doresti ? Nu cunosti ce importanta au secundele din fiecare minut trait.

    • un nou sens spune:

      poi tocmai eu caut… :D
      referitor la a fi barbat, pun pariu ca sunt si barbati care nu reusesc sa nu verse o lacrima intr-o suferinta… :(

      • delia spune:

        Nu a zis nimeni ca barbatii nu plang. ;) Numai ca voi nu o faceti in vazul tuturor, asa cum o fac unele femei. Ci plangeti in sufletul vostru, ascunsi intr-un colt.

        Asculta Holograf – Si baietii plang ;)

  8. zackara spune:

    @delia: scuze uitasem sa te felicit pentru munca depusa pe blog.Textul mi-a placut. Eu am un motto : Capul sus , zambetul pe fata si speranta-n fata ! :)

    • delia spune:

      @zackara: Multumesc pentru aprecieri. Si eu am o norma de conduita dupa care ma ghidez, si anume: „Zambeste! Viata e mult mai usoara cand zambesti!” (e doar unul dintre ele). Asa si este….

  9. Twenty spune:

    Eu zambesc doar cu motiv..

    • delia spune:

      Baby (Twenty), cu totii zambim doar cu motiv. De asta zic sa cautam imboldul care ne duce la actiunea de a zambi. :)

      Trebuie sa incercam sa zambim ori de cate ori simtim, sa intoarcem surasul. Zambim cand ne simtim bine… Zambim cand simtim ca suntem fericiti, fie si pentru o secunda. Zambim cand ne trece vreo nebunie prin cap. Ne face sa ne simtim si mai bine.
      E un citat ce-mi place mult : „Nu inceta niciodata sa zambesti, nici chiar atunci cand esti trist, pentru ca nu se stie cine se poate indragosti de zambetul tau.” (G. J. G. Marquez)

      Eu de 2 luni am regasit zambetul…

Lasă un răspuns

