in the midnight hour

Cand esti mic, noptile sunt infricosatoare din cauza monstrilor care se ascund sub pat. Cand cresti, te confrunti cu alti monstri: indoiala, singuratatea, regretul, si altele. Si cu toate ca esti mai mare si mai intelept, inca iti mai e frica de intuneric. Somnul…e cel mai simplu lucru. Pur si simplu…inchizi ochii. Dar pentru multi dintre noi, somnul pare ceva irealizabil. Ni-l dorim, dar…nu stim cum sa ajungem la el. Dar daca ne infruntam demonii, daca ne infruntam temerile, si cautam ajutor la ceilalti, noptile nu mai sunt atat de infricosatoare, deoarece ne dam seama ca nu suntem singuri in intuneric. [*As vrea sa fii langa mine pe timpul noptii (si nu doar atat), sa ma tii in brate, sa nu mai am cosmaruri ca acum doua nopti, cand m-am trezit plangand si tremurand. Si daca vor mai fi, voi sti ca esti langa mine, si nimeni nu-mi poate face rau, nici un monstru din vis sau realitate…*]

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la in the midnight hour

  1. un nou sens spune:

    Frumos… :)
    poate ca somnul pare ceva irealizabil deoarece in acele momente ne amintim de bune si rele, ne pare rau sau ne bucuram… acestea ne impiedica somnul :D

    • delia spune:

      Consider ca amintirile frumoase iti atrag si mai mult somnul. Asa vei dormi linistit. Daca te bagi in pat stresat, gandindu-te la probleme, normal ca asta nu iti provoaca somnolenta, si ai insomnii.

  2. iulia spune:

    Recunosc ca si mie inca imi mai este frica de intuneric. Si cand merg noaptea pe drumuri neiluminate, si cand ajung acasa tarziu si e lumina stinsa. Cosmaruri am foarte rar, de obicei nu-mi amintesc visele.

    • delia spune:

      iulia, in general eu nu am cosmaruri. Am avut acum doua seri. In fine. A trecut. :) De obicei imi amintesc ce visez. Se zice ca somnul cu vise e cel mai odihnitor.
      Cat despre intuneric, si mie mi-e teama. Intunericul e fobia mea. Cand sunt singura acasa nu stau niciodata cu lumina stinsa. ;)) Nici la filme horror nu ma uit. ;))
      Cel mai bine e, ca atunci cand te bagi in pat, sa te gandesti la ceva frumos, la o persoana draga, la amintiri placute, etc. :)

  3. sedussa spune:

    si mie imi e frica de intuneric, daca sunt singura in casa mi se pare ca vad umbre si se misca lucrurile, tresar la orice zgomot..pff:-s

    • delia spune:

      Daca sunt singura in casa mea, stiu ca n-are cine/ce sa fie, chiar daca se aud zgomote. Dar daca as fi in casa altcuiva, la orice miscare as tresari. :))

  4. fireflight spune:

    Frumos cum ai scris, iar melodia se pliaza perfect pe text.

  5. delia spune:

    Mulţu’.. :)

Lasă un răspuns

