LA MULTI ANI, 2010 !

A mai trecut un an din vietile noastre. Ma tot gandesc…cat de repede trece timpul, cat de repede trec anii… Uneori mi-e teama de ceea ce o sa urmeze, pentru ca nu stiu ce va fi in viitor. Dar nici nu vreau sa stiu. N-ar mai fi farmec… Sper doar sa fie bine, sa fiu fericita si implinita.

Anul 2009 pentru mine… Se termina ca anul in care am ajuns sa ma cunosc pe mine cum (probabil) nu am facut-o niciodata. Am ajuns sa dau drumul filtrelor si legaturilor care ma impiedicau sa fiu eu insami (cel putin in ultima luna a anului). Am ajuns sa rostesc lucruri si sa dau glas unor sentimente pe care nu le-am glasuit niciodata. Si asta m-a facut sa ma simt increzatoare in fortele proprii. Am avut parte si de prieteni care au fost acolo…cand a trebuit, unde a trebuit. Le multumesc pentru ca fac parte din viata mea.

Imi doresc liniste sufleteasca. Vreau sa imi las inima sa vorbeasca. Las inima si sufletul meu sa exprime ce simt… Nu vreau sa raman cu gustul dezamagirii (la sfarsit; sfarsitul care nu vreau sa apara), ci imi doresc sa fie continuitate… Sa fie asa cum am „planuit” pana acum… Trebuie sa am atentie la gandurile mele, pentru ca ele devin sentimente; la sentimentele mele, pentru ca ele devin cuvinte; la cuvintele mele, pentru ca ele devin fapte; la faptele mele, pentru ca ele devin caracterul meu; la caracterul meu, pentru ca in functie de el, mi se contureaza destinul… Imi doresc un final fericit din povesti neterminate…

Ce imi doresc pentru 2010, imi doresc pentru o viata intreaga…

Un An Nou fericit tuturor !!! …cu sanatate (daca ai sanatate si vointa, ai putere sa lupti), cu multe impliniri si fericire !

Zambeste! Viata e mult mai usoara cand zambesti!

LA MULTI ANI, 2010 !!!

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri, ● Sărbători. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la LA MULTI ANI, 2010 !

  1. un nou sens spune:

    La multi ani si tie sa ai parte in noul an de ceea ce iti doresti

  2. Twenty spune:

    :> Gracias.. Happy New Year si tie :*.. Sper sa ne mearga la fel de bine si la anul si sa fim fericiti in continuare. Cu tine aproape pot realiza destule. :*

    „Tu ma faci sa ma simt.. ulalala” (you know):>

  3. alaandrei spune:

    Un an implinit si fericit!

  4. sedussa spune:

    Un an nou fericit cu tot ce iti doresti…La multi ani!>:D<

  5. kta spune:

    la multzi ani Sholdoveanco:* :* :* >:D< :*:*:* sa ai parte de tot ce`ti doresti:*

Lasă un răspuns

