Leapsa

Daca eram o luna… as fi fost iulie (ador vara; e anotimpul meu preferat).
Daca eram zi a saptamanii… as fi fost sambata.
Daca eram o parte a zilei… as fi fost rasaritul, deoarece semnifica un nou inceput, desi imi place mai mult apusul.
Daca eram un animal marin… as fi fost delfin :x .
Daca eram o directie… as fi fost inainte.
Daca eram o virtute… as fi fost libertatea.
Daca eram o personalitate istorica… as fi fost Hera/Afrodita.
Daca eram o planeta… as fi fost Luna (sa stai impreuna cu iubitul sub cerul senin si luna „peste” voi; sunt romantica, stiu :)) ).
Daca eram un lichid… as fi fost zeama de portocale (fructul meu preferat, dupa capsuni :) )
Daca eram o piatra… as fi fost safir/perla.
Daca eram o pasare… as fi fost porumbel;   sau turturica  :))))))))
Daca eram o planta… as fi fost un trandafir rosu (my favourite flower :x).
Daca eram un tip de vreme… as fi fost ploaia calda de vara (imi da senzatia de libertate).
Daca eram un instrument muzical… as fi fost pian/chitara.
Daca eram o emotie… as fi fost iubirea.
Daca eram un sunet… as fi fost sunetul care-l reproduc pasarile dupa ce ploaia s-a oprit.
Daca eram un element… as fi fost focul.
Daca eram un cantec… as fi fost „All for love”, „Thank you for loving me”.
Daca eram un film… as fi fost “Serendipity”.
Daca eram o jucarie… as fi fost papusa Barbie. :))
Daca eram un actor/o actrita… as fi fost Jessica Alba.
Daca eram un fel de mancare… as fi fost mancare chinezeasca.
Daca eram un oras… as fi fost Paris/LA/Miami.
Daca eram un gust… as fi fost gustul dulce acrisor.  :D
Daca eram o aroma… as fi fost aroma pielii mele.  :>
Daca eram o culoare… as fi fost alb/rosu.
Daca eram un material… as fi fost matase/casmir.
Daca eram un cuvant… as fi fost…uff, aici e dificil deoarece sunt mai multe : increderea, sinceritatea, fidelitatea, prietenia.
Daca eram o parte a corpului… as fi fost buzele (sunt partea cea mai sensibila a corpului).
Daca eram o expresie a fetei… as fi fost zambetul.
Daca eram o materie de scoala… as fi fost psihologia.
Daca eram un personaj de desene animate… as fi fost Power Puff Girl.    :)))
Daca eram o forma… as fi fost un cerc.
Daca eram un numar… as fi fost 69   =))   (glumesc)    :))  … as fi fost 8 . 
Daca eram o masina… as fi fost un BMW 535/Touareg/X5, nu Mustang cum le place altora.  :-”  ;))
Daca eram o haina… as fi fost lenjerie intima (daca se poate considera haina :)) )

Leapsa primita de la sedussa.    >:d<

Leapsa merge mai departe la cine vrea s-o ia… :P

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Leapsa

  1. sedussa spune:

    se pare ca avem cateva lucruri in comun :*>:D<

  2. Daniel spune:

    Daca eram o luna as fi fost iunie, e ziua in care m-am nascut!
    Daca eram zi a saptamtamanii as fi fost joi, e ziua-n care-am cunoscut-o.
    Daca eram o parte a zilei as fi fost noaptea. E frumoasa oricand, dar noaptea straluceste.
    Daca eram un animal marin as fi fost pestisorul de aur.
    Daca eram o directie as fi fost inainte.
    Daca eram o virtute as fi fost dragostea.
    Daca eram o personalitate istorica as fi fost un gladiator.
    Daca eram o planeta as fi fost Venus. E foarte frumoasa, stralucitoare, dar otravitoare.
    Daca eram un lichid as fi fost sange.
    Daca eram o piatra as fi fost diamant.
    Daca eram o pasare as fi fost Phoenix.
    Daca eram o floare as fi fost un trandafir rosu.
    Daca eram un tip de vreme as fi fost ninsoare. E minunat dansul fulgilor de omat.
    Daca eram un instrument muzical as fi fost chitara. Si ea are una. E placuta atingerea ei.
    Daca eram o emotie mi-as fi dorit sa fiu mereu acea emotie a primului nostru sarut.
    Daca eram un sunet as fi fost sunetul oftatului ei.
    Daca eram un element as fi fost focul.
    Daca eram un cantec as fi fost „Be with you”.
    Daca eram un film as fi fost “Quo vadis”.
    Daca eram o jucarie as fi fost de plus.
    Daca eram un actor as fi fost George Clooney.
    Daca eram un fel de mancare as fi fost cartofi prajiti.
    Daca eram un oras as fi fost Paris.
    Daca eram un gust as fi fost gustul dulce-amarui.
    Daca eram o aroma as fi fost aroma pielii ei.
    Daca eram o culoare as fi fost negru.
    Daca eram un material as fi fost matase.
    Daca eram un cuvant as fi fost da.
    Daca eram o parte a corpului as fi fost inima.
    Daca eram o expresie a fetei as fi fost zambetul.
    Daca eram o materie de scoala as fi fost matematica.
    Daca eram un personaj de desene animate as fi fost Tom.
    Daca eram o forma as fi fost un cerc.
    Daca eram un numar as fi fost 23.
    Daca eram o masina as fi fost un BMW X5.
    Daca eram o haina as fi fost pijamaua ei catifelata.

  3. un nou sens spune:

    daca eram Dumnezeu, nu as fi creat lumea… as fi creat doar cerul :(

  4. daca ar fi sa aleg intre ratiune si simtire… nici macar nu stiu ce-as alege…
    pot sa iau leapsa de la tine? mi se pare chiar interesanta…

  5. madalina spune:

    Am gasittttttttttttttt, am gasiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit :D, am si citit deja.. si imi place si o sa iti dau un ping!!!!!!!!:D Cred ca leapsa asta defineste un pic personalitatea fiecaruia, din punctul meu de vedere, de aceea mi-a si placut! :x

    • Delia spune:

      Am citit si eu leapsa scrisa de tine. Am observat ca-ti place Mitsubishi Eclipse. Ia-te de mana cu Twenty (20T) al meu :)) . Si el e innebunit dupa Mits. :))

Lasă un răspuns

