vise spulberate intr-o secunda

… ca si cum ieri ar fi in curand…

Nu vei fi prima, dar nici ultima lui prietena. A iubit in trecut, o va face din nou. Dar daca te iubeste (si) acum, ce mai conteaza?!  El nu e perfect. Nici tu, si amandoi nu veti fi perfecti. Dar daca reuseste sa te faca sa razi macar o data, te face sa te gandesti de doua ori si sa iti recunosti conditia umana, si posibilitatea de a face greseli (unele de neiertat). Nu stiu daca ar trebui sa-l mai pastrezi langa tine si sa dai tot ceea ce poti. Nu va incepe sa scrie poezii, nu se va gandi la tine chiar in fiecare moment, dar sa nu uiti ca ti-a daruit o parte din el, si stia ca o poti rupe (asta nu inseamna ca sunt de partea lui). Nu-l rani, nu-l schimba, nu te astepta la mai mult decat ceea ce iti poate oferi, pentru ca stii ca nu o va face si nu merita! Incearca sa nu analizezi prea mult, deoarece finalul il stii deja. Zambeste! Tipa cand esti suparata, plangi atunci cand lacrimile iti curg pe obraji, si simte cum ti-e dor de el atunci cand nu e cu tine. Dar inainte de astea, sa-ti amintesti ca el te-a pierdut, nu te-a valorificat atat cat meritai, sau cat meriti! Iar el… NU (MAI) MERITA…NIMIC!

Lasa aparentele si cauta in suflet. Cei dragi iti voi fi alaturi la greu. Sa nu uiti niciodata de prietenii care ti-au fost alaturi. Zambeste! Viata e mult mai usoara cand zambesti!

… pentru ca te iubesc, sisuletz (Antonia) ! :x

PS : Nici o razbunare nu e mai mare decat uitarea! ;)

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● de suflet, ● Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la vise spulberate intr-o secunda

  1. catalin spune:

    catre „cine” ai facut dedicatia asta?

  2. Twenty spune:

    Ninge la baby pe blog :>

  3. Lorelei spune:

    Foarte frumos.
    Toti avem la un moment dat senzatia ca avem”vise spulberate intr-o secunda.”
    Felicitarile mele.
    Foarte ciudat ca ai atata timp incat zilnic sa scrii ceva pe blog.Eu n-am,si-s mai mica.
    Merci de comentariu:*
    Te mai astept pe la mine!
    Pupici.

  4. kta spune:

    ce adevarat…cand am citti iar mi`am amintit kta din ce`am mai patit si eu…plm asta e viata merge inainte..:* pusy wa:*

    • delia spune:

      Kta, tu iar scrii comm cand esti ametit (ca sa nu zic beat), si iti versi amarul? :))) Hai pup, doar stii ca glumesc. :D
      Nu te mai gandi la ce a fost. ;)
      Zambeste! Viata e mult mai usoara cand zambesti! ;)
      >:d<

  5. kta spune:

    waaaa n`am fo troznit cand am scris comentu:P ca doar sti ca eu nu beau:)))

Lasă un răspuns

