disappointments

Doua raspunsuri le caut de mult timp :

1. De ce prietenii se transforma in tarfe?

2. De ce persoanele pe care le iubesc se transforma in scarbe?

Disappointments… Dezamagiri… M-am gandit mult la acest aspect zilele astea, si nu numai. In ultima vreme am avut parte de mari dezamagiri de la oameni la care nu ma asteptam. Ma intreb…ce-i face pe oameni sa dezamageasca pe cineva?! Poate asteptarile noastre sunt prea mari si cerem prea mult de la oameni, desi e in natura oamenilor sa greseasca. Poate uneori e vina noastra, si in mod inconstient sau nu, i-am facut tot noi sa ne dezamageasca (dar astea sunt cazuri rare). Pana la urma toti gresim. Oamenii isi dezamagesc prietenii si pe cei dragi numai din egoism! E groaznic sa vezi cat de mult si-a pus amprenta egoismul chiar si asupra celor mai pure sentimente. E drept ca traim intr-o lume in care trebuie sa-ti faci singur bine, dar oare merita ca pentru un folos de scurta durata sa risti sa pierzi increderea, prietenia si sentimentele cuiva? Spiritul de sacrificiu, altruismul, bunatatea, sentimentul ca ai pe cineva aproape, increderea in persoana respectiva si chiar in propria persoana se spulbera o data cu o mare dezamagire. Ramane de vazut pentru fiecare daca merita. Singura concluzie e ca nu va mai fi vreodata ca inainte… Sper sa nu mai trec prin astfel de ‘stari’… Pe langa iubire, cer respect. Si in final, cine te poate dezamagi mai tare decat propria persoana?

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la disappointments

  1. kta spune:

    eh sormeo…ce dreq sa`i faci vine si soarele pe strada noastra…vine si raza de lumina ce`o cautam>:D< :* nu cred ca exista om sa nu fie macar odata dezamagit de persoanele ce lui i se pareau dragi

  2. delia spune:

    kta, va veni candva si raza noastra de soare. :)) Stau la etajul 3, deci ajunge mai repede, ca-s mai aproape de soare. :)) Oricum eu mi-s ca o raza de soare. ;;) Ma rog, eram, ca acum nu mai sunt blonda. :))
    Chestia e ca uneori e dureros cand simti astfel de „stari”, cand cineva la care tii te dezamageste. E ca si cum te-ai dezamagi tu insuti, deoarece acea persoana draga face/facea parte din viata ta. Cat despre celelalte persoane, care cica mi se par dragi, mi-e tot una, pentru ca sunt indiferenta cu ele, deoarece nu apartin de mine in cel mai intens(iv) mod. Unora nu le-am cerut iubire, ci doar respect. Dar nu au fost capabili nici de asta. :-j
    Deh, cum am eu o vorba : prietenii nu sunt pentru o vesnicie ! Doar unii…

  3. Daniel spune:

    Draga mea…
    Ai adresat doua intrebari cu o singura varianta de raspuns.
    Iar raspunsul corect este: Oamenii, ca sa se ridice, au nevoie de alti oameni. Pe care ii calca in picioare, folosindu-i.
    E trist, dar ai observat poate ca atunci cand cineva are nevoie de ceva de la tine ii esti ca o sora, cea mai buna prietena. Te-ar pupa si-n fund. Apoi, cand nu-i mai esti de folos esti inlaturata grosolan.
    Eu am trait asta.

    Sfatul meu?
    Il stii deja :)

  4. delia spune:

    Daniel, tu stii ce inseamna sa fii ipocrit? (Nu ma refer la tine!!!). Ipocrizie = falsitate, minciuna, perfidie, prefacatorie, viclenie, si lista poate continua… Cam asta poate fi teoria la ceea ce ai spus tu mai sus, si anume, ca „Oamenii, ca sa se ridice, au nevoie de alti oameni. Pe care ii calca in picioare, folosindu-i”. Am dreptate sau nu?
    Eu am satisfactia ca nimeni nu m-a folosit, niciodata, pentru a-si atunge un scop. Am ajutat eu, doar pentru ca am vrut!

    Genul asta de oameni, cum ai spus tu ca „te pupa si-n fund”, nu se gandesc ca atitudinea pe care o afiseaza ii va trada in timp. Asta inseamna falsitate, falsitate in actiuni si in vorbe. Si am avut norocul sa descopar la timp care e cercul de oameni de acest gen, prin care eu ma invart. De asta am zis ca dezamagirea e imensa, mai ales ca in ultima vreme am tot intalnit astfel de oameni.
    Genul asta de oameni se gasesc pretutindeni, dar ei sunt prea concentrati la strategia lor ca sa mai observe si micile scapari care-i tradeaza. ;)
    A fi ipocrit inseamna sa minti desi stii ca nimeni nu te crede. A fi ipocrit cred ca se asimileaza si cu invidia, provocata de succesele sau de situatia buna a altuia.
    Sunt satula de genul asta de oameni. Mi-e lehamite de ipocriti.
    Imi pare rau de cei care nu inteleg acest cuvant, aceasta stare mizerabila de manifestare a existentei umane.
    Pacat ca ipocritii nu au cum sa vada asta…

  5. delia spune:

    Sper ca ai inteles ideea la care m-am referit. Abia m-am trezit. Si nu am avut o noapte prea lunga. :))

  6. catalin spune:

    am un mic sfat pentru tine…..incearca sa nu mai ai niciun fel de asteptari de la „prieteni” , astfel iti va fi mai usor sa-i bagi undeva. iar daca se dovedesc a fi pe masura asteptarilor tale…..cu atat mai bine, vei fi surprinsa in mod placut. simplu nu? chiar functioneaza, crede-ma! :)

  7. delia spune:

    Catalin, familia nu ti-o poti alege, prietenii da. Insa, uneori/de cele mai multe ori, comitem niste „erori” prin aceste alegeri, a caror rezultat se observa in timp, si finalul e verdictul.
    Din partea prietenilor ADEVARATI am asteptari. Sunt putini la numar, poate ca sunt suficiente degetele de la o mana ca sa ii numar. Restul sunt doar…cunostinte! Prefer sa fie „in cantitate mica” si DE VALOARE. Pentru ca prietenii adevarati au valoare! Pe mine ma intereseaza CALITATEA, NU CANTITATEA! ;)
    Am invatat sa-i cern prin sita, si cei care nu au cazut, pe ei i-am pastrat!
    Prietenul la nevoie se cunoaste, iar eu am fost dezamagita exact ce acele persoane la care ma asteptam cel mai putin.
    Repet : prietenii nu sunt pentru o vesnicie. Doar unii dintre ei…

  8. addicted spune:

    Este vina NOASTRA, avem prea multe asteptari de la oameni si desigur avem prea multa incredere! Stii cat de arsa mi-s, am o rana si de-a ta, mi le tot ung sa treaca .. dar cicatricile, raman cicatrici si-n multe, fatza de ceilalti ajungi sa te schimbi. :) Te distantezi de TOTI ..

Lasă un răspuns

