:))))))

• Sisi meu [:x] • : au ce am facut sisi
• Sisi meu [:x] • : =))
meeee: prostii,..oare ce puteai face
meeee: :))
• Sisi meu [:x] • : =))))))
meeee: ce facusi ma?
meeee: :))
• Sisi meu [:x] • : =))
• Sisi meu [:x] • : am vrut sa imi fierb un ou sa pap
• Sisi meu [:x] • : si mi-o fo lene sa merg pana la bucatarie
meeee: si ??
• Sisi meu [:x] • : :))
• Sisi meu [:x] • : si am zis k il bag in microunde
• Sisi meu [:x] • : si l-am lasat prea mult si o explodat =)))
meeee: =)))))))))))))))
• Sisi meu [:x] • : da ma
meeee: =))
• Sisi meu [:x] • : galbenusu
meeee: au ca mor sisissssiiiiiiiiii
meeee: =)))
• Sisi meu [:x] • : so prins de usa
• Sisi meu [:x] • : =))
• Sisi meu [:x] • : ca o minge
• Sisi meu [:x] • : galben asa
• Sisi meu [:x] • : =)))))))))
meeee: =)))))))))))))))))))
• Sisi meu [:x] • :
meeee: mor sisiiiiiiiiiiii
meeee: =)))))))))))))
• Sisi meu [:x] • : taci ma nu muri
• Sisi meu [:x] • : k eu d 5 min rad singura
• Sisi meu [:x] • : =))))
meeee: =)))))))))))))))))
• Sisi meu [:x] • : doamne ce cap am
• Sisi meu [:x] • : 8-|
meeee: minune ce esti tu
meeee: :))

• Sisi meu [:x] • : ce pute
• Sisi meu [:x] • : aici
• Sisi meu [:x] • : :D
• Sisi meu [:x] • : =)) 
meeee: =)))))

PS : Love u ba sisi ba (alias galbenus). Enorm !  Asa prostalanca cum esti. :))))

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la :))))))

  1. Ionel spune:

    Hai nu e nimica :)) si la urmatorul nu ? :)) Spor la evacuat „mirosul” ala placut :)) tare rau experimentul ;)))

  2. sedussa spune:

    prea tare =))))))

Lasă un răspuns

