Thanksgiving Day

Tocmai am aflat ca azi a fost Thanksgiving Day (Ziua Recunostintei). Cum noi, romanii, nu sarbatorim aceasta zi, nimeni nu acorda importanta acestui eveniment, iar altii poate chiar nu stiu despre aceasta zi.

Ziua Recunostintei (engleza: Thanksgiving Day, franceza: Jour de l’Action de grâces) este o sarbatoare anuala de o zi, in care se multumeste (traditional lui Dumnezeu) pentru bogatia recoltei din acel an. Ea se sarbatoreste in cea mai mare parte a Americii de Nord (Statele Unite si Canada). Este o sarbatoare a familiei, cand toti membrii se aduna acasa la unul dintre ei, la masa, unde a fost pregatit la cuptor ore in sir cel mai mare curcan. In Statele Unite majoritatea afacerilor (in afara de magazine) sunt inchise joi si vineri în saptamana cu Thanksgiving pentru a permite angajatilor sa se reuneasca, cu familia. Pentru alte detalii click aici .

Asa ca multumesc si eu:

– tatalui meu, pentru ca este atat de puternic si imi da si mie forta de care am nevoie, si ma sustine din orice punct de vedere
– mamei mele, in ciuda faptului ca ne mai certam, dar e mama mea si o iubesc asa cum e
– fratelui meu, pe care il iubesc mult, mult, mult (hai ca stiti voi despre ce vorbesc, unii dintre voi)
– prietenilor care sunt alaturi de mine, ma sustin si ma inteleg (unii dintre ei)
– tuturor celor care ma iubesc si ma indragesc asa cum sunt
– tuturor celor buni si scumpi

– dar cel mai important… Ii multumesc lui Dumnezeu pentru TOT !

Voi cui multumiti azi ?

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● from the world, ● Sărbători. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

