Ce are limba engleza ?

„e grele” cu limba engleza…  Pentru un international artist (asa cum se considera ea),  ar trebui sa faca niste(mai multe) cursuri de limba engleza. Pacat de melodiile ei…

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Ce are limba engleza ?

  1. Twenty spune:

    Macar de isi lua traducator.. Cand vezi ca esti praf la o linba (inca nu stii bine), lasi dracu pe altul si eviti sa te faci de ras.. Dar deh, „io’s vedeta internationala.. eu ma descurc la orice.. n-am nevoie de ajutoare” :))

    Oricum nici live nu-i cine stie ce de capul ei.. DAR cand iese din PC se aude destul de misto.. ce dracu camta p-acolo.

  2. Twenty spune:

    Mema.. ar fi bun un edit pe aici ;)) nush ce se intampla cu tasta dar imi scrisa M in loc de N si invers :))

  3. Daniel spune:

    Putin spus „e grele”…
    As spune „e imposibile” :))

  4. Flo spune:

    =)))Saraca de ea

  5. o stiam pe asta! Acum invata engleza prin aeroport! Nu e vina ei ca nu se exprima corect! important e ca lumea o intelege, vorbeste cu mai multi straini si are un succes mai mare decat voi avea eu vreodata! :| Bv ei ca e bazata! Daca nu radeam de ea, nu punea mana pe manualele de engleza!

    • Delia spune:

      Da. Bravo ei ca a ajuns la un nivel atat de inalt la nivel mondial, din punct de vedere muzical. Au impins-o si altii de la spate. Succesul nu e numai al ei. Oricum, eu o admir pentru puterea pe care o are, si o invidiez putin deoarece e cunoscuta in toata lumea si vede/viziteaza fiecare coltisor al pamantului.

  6. Liviu spune:

    ok, dupa ce ne-a declarat ca e „boring” și „scary” am renunțat să mă uit până la capăt.. noroc că piesele ei nu au versuri prea complicate și muzica te prinde. se trece instantaneu cu vederea că nu are exprimarea corectă :D

    • Delia spune:

      Cica ar face cursuri sa invete engleza, si merge cu dictionarul dupa ea in concerte. Noroc cu piesele ei ca mai ‘amelioreaza’ faptul ca nu (prea) stie sa vorbeasca engleza. Nimeni nu s-a nascut invatat. Cu timpul o facem toti. :)

  7. Liviu spune:

    Dar, de fapt, ce mă amuză fătuca, dar uite la prezentator ce întrebari pune: What is the plan.. to the future? Ricky lipsește din platoul ala.

  8. igaveuponlife spune:

    :)))) Nu o stiam pe asta. :D

  9. yuri spune:

    Tocmai ce am constat că dimineaţă eram în toane mult mai bune, am rezistat să ascult ce avea de spus până la sfârşit spre deosebire de acum, când am ascultat numai până la minutul 1:32.
    Totuşi vreau să spun ceva care nu are legătură cu subiectul :D Ador Ray-Ban-ii ei :) De ce nu-mi vin şi mie bine ochelarii ăia? :P

  10. addicted spune:

    Eheee macar DivINNA a inceput sa ia lectii, a recunoscut ca nu le are cu limba engleza si A FACUT CEVA, macar ea dincolo de toate astea are succes si este iar nr.1 doar ca acum e in Marea Britanie. :) Ricky o sa ramana la stadiul in care e, ” privirea inainte, mers galant si gura inchisa! ” ca de-si da asta drumul la robinet.. inunta lumea cu engleza lui!

    • Delia spune:

      Am inteles ca e nr.1 si America. Acapareaza toata lumea. ;))
      Cat despre Ricky, prefer sa nu mai comentez. :)) Am comentat destul pe la altii pe blog despre el. :D

Lasă un răspuns

