Happy Birthday, my little Sisi !

2l3LA.829489-02As putea s-o descriu doar prin 2 cuvinte, dar o sa spun ceva mai multe. O sa incerc sa ma opresc la cele mai importante puncte. Ea este fata care mi-a fost alaturi mult timp, care pe langa faptul ca are grija de ea, stie sa arate afectiune celor din jur si incearca sa impace toate lucrurile diferite care o inconjoara. Ambitia care o ajuta sa treaca peste tot, sa uite ceea ce ii face rau, sa ofere fericire celor din jur, sa incerce sa inteleaga de ce se intampla anumite lucruri si mai ales cand are un esec se intreaba: „Merit asta?”, ma face sa cred ca este foarte diferita de oricine altcineva.

Amintirile au un rol foarte important pentru ea, pot spune ca traieste prin prisma lor, si simte fiecare moment si il traieste la maxim. Nu ezita sa se enerveze cand spun ceea ce nu vrea sa auda si imi zice : „te bat, daca mai zici asta” … O face atat de draguta in momentele alea.

Este atat de curioasa, nu-i scapa nimic, foarte incapatanata si foarte orgolioasa!!! Poate ca astea se intampla pentru ca este balanta (ca zodie), si o cunosc foarte bine.

Daca cineva m-ar intreba cum reactioneaza intr-o anumita situatie, i-as putea raspunde clar si fara sa ma gandesc.

Are un suflet de aur care straluceste atat de mult incat e aproape imposibil sa nu-l observi si sa n-o iubesti.

In cei 2 ani si…jumatate, de cand ne cunoastem, nu am privit-o altfel decat ca „prietena si sora mea mai mica”, chiar daca au fost perioade lungi cand n-am vorbit una cu alta. Chiar daca din unele puncte de vedere suntem diferite, ne completam una pe alta, cel putin asa consider eu.

Este cat se poate de sincera, se indragosteste foarte repede de un anumit lucru, iubeste sa traiasca, adora ciocolata de menta :))… si tot ceea ce face parte din ea, ma face s-o iubesc atat de mult…

Iubeste sa faca poze, sa vorbeasca mult, sa se distreze, sa nu tina cont de timp, sa tipeeee :))

Mi-e dor de ea, s-o aud cum tipa, sa ma dea jos din pat cand dormim: „sisi, da-te mai incolo ca pic din pat” :))

Mi-e dor s-o strang in brate, s-o incurajez, sa planga pe umarul meu, sa-i spun ca totul va fi bine…

Astazi, mai mult ca altadata, vreau sa-i spun ca ii simt atat de mult lipsa incat vreau sa cred ca distanta dintre noi nu este decat o gluma proasta … noi nu putem fi decat impreuna, intregul odata format neputand fi stricat de nimeni si de nimic.

Ne intelegem din priviri, ne ghicim uneori gandurile, ne sprijinim reciproc si acum viata nu poate fi altfel.

Traim fiecare viata ei, departe una de cealalta, dar clipele care ne aduc aproape trebuie sarbatorite cum se cuvine.

Defectele nu sunt vizibile si nici nu vreau sa le observ.

O ador, doar atat!

HAPPY BIRTHDAY, my little sisi !

I love you. Always have. Always will.

<3 sisi

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● de suflet. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Happy Birthday, my little Sisi !

  1. De ce ma faci sa plang?
    De ce de ziua mea :((( ?
    Mi-e asa de dor de tine …. si am atata nevoie de u in momentele astea … pfffff :-< .. nici nu iti trece prin gand :( !

    Imi lipsesti sisi …. EVERY DAY , EVERY MOMENT , EVERY TIME !

    Multzam mult pt urare si pt mesaj !

    P.S – MISS UUUUUUU !!!! :X:X:X !!!

  2. ” Iubeste sa faca poze, sa vorbeasca mult, sa se distreze, sa nu tina cont de timp, sa tipeeee :)) ”

    DAAAAAAAAAAA :>:>:> . Nu-i de mirare ca acu’ la mare am facut 837 de poze :> :)):))

  3. :)):)) Hai ca esti culmea ;D . Nu pot sa le arat la toata lumea :)) ti-am zis k is in ipostaze sexy ;;) :”>

  4. :)):)) numa sa nu te sperii ;;) ca nu mai arat ca atunci cand te vroiam maxim :))):)))

  5. addicted spune:

    Auuualeu !!!! Ce kinky sunteti aici, pai inseamna ca tu de aia m-ai pus dimineata la margine ,a? ca sa-mi dai un dos in dos si sa zbor pe jos!? Rautateeeeeeeeeeeeee. :)))

  6. =)))=))) daaaaaaa :-„

  7. nu :))) am inca un ochi =)) k sa vad mai bine b-)

  8. Pingback: Long time no see… « ●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ◦●

Lasă un răspuns

