poftă de must

Mi-e poftă de must! Da’ poftă de aia…cum poftesc gravidele :)) . Am fost weekend-ul trecut la nişte rude pe care nstruguriu le văzusem niciodată. Mă rog…doar când eram mică, dar nu-mi aminteam de ei. Curtea lor era înconjurată de struguri negri, soiu’ ăla care pătează şi nu se mănâncă coaja (doar dacă vrei), iar interiorul e ca un gel întărit (asta e singura comparaţie care mi-a trecut prin minte :)) ). Cred că ştiţi la care struguri mă refer (ca cei din imagine :D ). Erau atât de buni…yumy yumy! Şi de atunci mi s-a făcut poftă de must. Îmi amintesc de copilărie, când îmi aduceau ai mei must abia făcut de bunici, şi îmi făceam mustăcioare când beam :)) . Abia aştept să se strângă recolta anul acesta, cred că se strânge deja, şi să se facă vinul. Mai întâi mustul :)) . Pff, pe urmă vinul fiert! :))

Vouă nu vă e poftă de must sau vin fiert ? :-)

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

39 de răspunsuri la poftă de must

  1. Delia spune:

    @ Lusio : Repede ai bagat un vot. =))

  2. Lusio spune:

    inca 21 de zile si se face un an:))

  3. addicted spune:

    Taci c-am dat si eu vot si ma bag peste voi cu inca 21 de zile si se fac 6 luni, na juma`din ce-aveti voi. :))
    Auaaaleu sisule, 6 luni grosonale si BUNE ca mustul si vinul fiert. :x

  4. Hai cu nuntaaaaaaaaaa \m/

  5. Pe dracu :)) Eu trebuie sa mai astept ca n-am cu cine acu’ :))

  6. addicted spune:

    Na frate c-au trecut si 6 luni si 7 … si facem un an deja! Pentru la anu` propun sa ne vedem mai des. :)) De fapt, ce vorbesc aici? Ne vom vedea sigur, te voi avea pe cap N zile bucurestene. :))

Lasă un răspuns

