Campania „Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri” vine în ajutorul copiilor cu malformaţii cardiace

pg-1În România se nasc anual aproximativ 1.000 de copii cu malformaţii cardiace, 900 dintre ei necesită intervenţie chirurgicală în primul an de viaţă. Pe 2 septembrie a fost lansată campania “Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri”, campanie ce se va derula până pe 30 noiembrie 2009. Scopul: dotarea secţiei de chirurgie cardio-vasculară pediatrică de la Spitalul “Marie Curie” din Bucureşti, şi informarea părinţilor, a medicilor de familie şi a specialiştilor, pentru depistarea la timp a malformaţiilor cardiace congenitale.

Aproximativ 5.000 de copii români cu malformaţii congenitale cardiace mor an de an, pentru că nu sunt diagnosticaţi şi trataţi la timp. Există cinci boli de inimă în care trebuie intervenit încă din prima săptamană de la naşterea bebeluşului. Potrivit datelor statistice întocmite la nivel naţional, România are cel mai mare procent din Europa de copii bolnavi de inimă neoperaţi.

Site-ul www.sansalaviata.ro vine în sprijinul părinţilor cu informaţii despre malformaţiile cardiace la copii şi modalităţile prin care pot fi corectate. 

Compania Procter&Gamble a lansat cea de a doua ediţie a campaniei „Şansă la viaţă, şansă la noi amintiri”, ediţie care îşi propune să continue demersurile iniţiate în 2008 pentru salvarea copiilor cu malformaţii cardiace.

Acest lucru se va face prin înfiinţarea unei secţii de cardio-chirurgie pediatrică la Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii „Maria Sklowska Curie” din Bucureşti, prin intermediul unui parteneriat între Procter&Gamble, Spitalul „M. S. Curie” şi Ministerul Sănătăţi4548_2__foto-campaniejpgi.

Campania din acest an se va derula între 2 septembrie şi 30 noimebrie şi are ca obiective dotarea clinicii de la Spitalul „M. S. Curie”, informarea părinţilor, a medicilor de familie şi a specialistilor, cu scopul depistării precoce a malformaţiilor cardiace congenitale în vederea diagnosticării din timp şi a iniţierii tratamentului adecvat.

În România există o singură clinică specializată în chirurgie cardio-vasculară pediatrică : Institutul de Boli Cardiovasculare şi Transplant din Târgu-Mureş, care nu face faţă însa celor 900 de copii care ar trebui operaţi în primul an de viaţă dintre cei 1000-1200 care se nasc în fiecare an cu malformaţii cardio-vasculare grave.

Pentru ediţia din 2009, Procter&Gamble îşi propune ca, până la sfârşitul campaniei, să realizeze o donaţie de minim 1.200.000 RON, fondurile provenind din vânzarea produselor P&G participante la campanie: Ariel, Bonux, Tide, Lenor, Fairy, Mr Proper, Pampers, Pampers Wipes, Always, Wash&Go, Head&Shoulders, Pantene, Gillette blades&razors şi Blend-a-med. Toate aceste produse vor fi marcate cu însemnele campaniei.

Pentru început, echipa medicală care va opera în noua secţie va fi o echipă din Leicester, UK, condusă de doctorul Adrian Crucean, dar până la finalizarea structurii de personal, se vor realiza colaborări şi cu alţi medici: dr. Cătălin Badiu, cardiochirurg la München, Germania, dr. Dragoş Predescu, specialist cardiologie interventionala, Toronto, Canada, dr. Alin Nicolescu, cardiolog pediatru, Spitalul Fundeni, Bucureşti.

Pentru mai multe informaţii, click aici şi aici .

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Campanii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s