Picături de ploaie

Dă-i play şi citeşte ! :) 

 [ Nu merge să postez de pe Trilulilu, aşa că, trăiască YouTube :)) ]

Pe 1 septembrie eram posomorâtă. Mă gândeam…a mai trecut o vară. Mai sunt 4 luni şi se termină anul.

Când trece timpul? De ce trece aşa repede? Nu-mi dau seama…

Ieri a fost prima zi din toamnă când a plouat. Până spre după-amiază cerul era senin şi afară erau 32 de grade. Dintr-o dată cerul începu să se întunece, iar temperatura a scăzut la 23 de grade (atât arăta laptop-ul meu).

A tunat, a fulgerat puţin, şi a început ploaia…  

 

Când plouă toamna, mă cuibăresc în faţa ferestrelor şi miros stropii care cad fără grabă… Pot privi ploaia de toamnă ore în şir. Dacă sunt nervoasă mă linişteşte, dacă sunt tristă mă face să plâng şi să privesc mai adânc decât în mod normal în sufletul meu. Încerc să înţeleg mai bine ce mi se întâmplă, să îmi amintesc momentul în care toată durerea a început să îşi facă loc în inima mea, să mă regăsesc. Ploaia de toamnă te face să te opreşti puţin, să stai puţmana-in-ploaie1in liniştit cu tine însuţi. Dacă sunt fericită am chef să mă uit la oameni şi să mă întreb de ce se tem de ploaie şi deschid geamurile pentru a putea scoate capul şi braţele pe fereastră. Şi…când sunt fericită toamna şi plouă, îmi amintesc toate momentele de vară : marea şi nisipul, drumeţiile, plimbările lungi, soarele pe care îl păstrez pe piele şi în mine. Îmi place să îmi fac ceva bun, să miroasă a clătite, să aud stropii liniştiţi căzând pe pervaz. Miroase tare frumos ploaia de toamnă.

Când plouă vara, e superb. După căldura sufocantă, după soarele care, când arde, îţi dă dureri de cap. Când cerului i se face milă de noi… Iubesc ploaia caldă, grăbită, rafalele de apă care mă fac să simt uneori valurile mării. În plus, când plouă vara, deschid toate geamurile, dau tare muzica şi stau pe balcon, fericită, aşteptând curcubeul. Uneori apare, alteori nu. Dar e tare frumos să îl aştept. Dacă e furtună trebuie să alerg de colo-colo să închid toate geamurile şi să aştept cu ochii mari şi inima uşor strânsă tunetele şi fulgerele. Atunci îmi place să mă cuibăresc în pat şi să mă uit la un film, să mănânc popcorn, să beau cola…

Primăvara, iubesc ploaia! O iubesc pentru că am impresia că, primăvara, stropii de ploaie accentuează toate culorile şi răspândesc peste tot miros de flori. Apar mereu melcii şi curge apa din copacii verzi, iar oamenii aleargă ţinându-se de mână până la primul adăpost, ştiind că se va termina curând.

Iubesc ploaia. DA, o iubesc ! :)

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Picături de ploaie

  1. Pingback: Istoria bradului de Craciun « ●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ◦●

Lasă un răspuns

