memories of childhood

 Săptămâna asta am fost permanent lovită de câte o amintire, fie placută, fie neplacută. Dar amintirile m-au urmărit peste tot.

Ieri am avut parte de o zi minunată. Am reuşit, în sfârsit, să stăm împreună fără să ne deranjeze cineva. Am fost cu ea, sisuleţ (Antonia). Îmi fusese dor… Uff, ea e una dintre prietenele cele mai apropiate de sufletul meu. Noi practic am crescut împreună. Ne cunoaştem cam de 7 ani, şi a fost întotdeauna aproape de mine. Ca în orice relaţie de prietenie, între noi au existat şi certuri, neînţelegeri, momente triste, dar îmi place să cred că aceste momente au condimentat viaţa şi prietenia noastră. Love u 4 ever sisuleţ ! :X . [ remember? ;)) ]

De vreo 3 săptămâni am cunoscut o puştoaică. E din acelaşi oraş de unde e Sisi.  E o fată minunată. Are 16 ani. O cheamă Lavi, iar eu îi zic „piticot” ;)). Râdem împreună, mai povestim una alta. Datorită ei mi-am amintit de copilăria mea (nu că nu mi-aş fi amintit şi altfel), dar povestindu-mi peripeţiile prin care trece ea acum, mi-au trecut prin minte multe momente din anii tinereţii mele :)).

Acum dacă m-aş întâlni cu un cunoscut pe stradă sigur aş avea ce să vorbesc cu el. Sigur mi-aş aminti şi cele mai mici, absurde, banale discuţii pe care le-am avut.

Îmi amintesc de copilărie… primul cadou, prima mea rochiţă primită de la bunici, nebuniile care le faceam cu verişorii mei când mergeam la ţară, prima zi de scoală, primul prieten, prima mea casă şi peripeţiile de atunci, primii prieteni, cele mai scarry vise, prima papuşică (o chema Nonica :)) ), şi ar mai fi …

Ufff … I really miss those times… :-(

Acum am crescut. M-am desprins de toate. Au apărut problemele, şi nu mai pot striga după mama sau tata să vină să le rezolve ca atunci când aveam 15-16 ani. Acum am început să fiu independentă. Am terminat facultatea… Un nou început în toate…iar. Uneori mi-e teamă de ceea ce o să urmeze…

Mi-e dor să fiu copil … !!!

 
[  PS : La revedere, vară ! Bine ai venit, toamnă ! :)  ]

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Gânduri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

