Nostradamus : 2012

Mayaşii au prevăzut sfârşitul lumii la 21 decembrie 2012.

Maya, o civilizaţie avansată, care a dispărut în secolul al XVI-lea, a conceput unul dintre cele mai precise calendare cunoscute de om. Acesta se încheie pe 21 decembrie 2012, zi în care începe alinierea soarelui nostru cu stelele din centrul Căii Lactee. Mayaşii credeau că, la acea dată, lumea noastră se va sfârşi prin foc, va apărea un nou soare şi o lume mai evoluată se va naşte.

” 21 Decembrie 2012.
Zorii nu apar.
Totul rămâne în întuneric.
Lumea s-a sfârşit. „

Cam aşa începe filmul…

“Nostradamus 2012” este inspirat din credinţa că lumea se va sfârşi conform previziunilor mayaşilor. Pelicula prezintă cum lumea va fi distrusă de un cataclism în 2012, şi doar câţiva oameni vor supravieţui.

Profeţiile lui Nostradamus sunt interpretate, în acest film, prin corelarea cu mesajele unor civilizaţii antice, toate referindu-se la data de 21 decembrie 2012.

Merită vizionat !  Eu am găsit filmul şi l-am urmărit.

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● Film / Documentar / Serial TV. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Nostradamus : 2012

  1. catalin spune:

    sfarsitul lumii chiar de ziua mea???!!!…..nu se poate.ce se intampla cu petrecerea mea? :)

  2. Twenty spune:

    Pentru omul care crede in (doar) ce vede.. faza asta cu Nostradamus e abureala totala.

    De remarcat e ca mereu „murim” din 6 in 6 ani :)) 2000, 2006, 2012

    • delia spune:

      Twenty, ai uitat de 11 august 1999, cand a fost eclipsa de soare. La fel s-a zis, ca e sfarsitul lumii. ;))
      Ai calculat tu bine din 6 in 6 ani. Stii ce e cu cifra 6, nu? Sau mai bine zis cu 666. :)) Deci tot exista niste legaturi in ce zice nenea Nostradamus asta. :))

  3. Twenty spune:

    Da.. am mai citit si ca numarul diavolului ar fi de fapt 888 :))

    Ai dracu, cu mass media lor si cu prostiile scoase :))

    Stiu o fraza misto si e asa: Viitorul meu n-a fost prezis de Nostradamus fiindca se batea cap in cap cu ce zicea Bachus :))))

  4. Daniel spune:

    E o carte tare la Nemira, dupa care e facut si scenariul de la filmul 2012, „Apocalipsa 2012”, pe care o recomand.

    Personal, insa, sper sa nu se intample prea multe in urmatorii ani, caci mi-am facut cateva planuri :D

  5. alecs89 spune:

    O noua divagatie mistico-salbatica de manipulare a mass-mediei si a ticalosilor din oculta mondiala care nu vor sa cunoastem adevarul de care suntem cu totii insetati.
    TV-ul, dupa cum spunea si David Icke, este cel mai bun mijloc de manipulare in masa a oamenilor.Multi asculta, privesc, se gandesc, dar nu cerceteaza.Exact cum spun si religiile(pe latura pervertita a lor ma refer in acest caz): „crede si nu cerceta”.
    A mai fost odata prezis sfarsitul lumii si nu s-a intamplat nimic.Dupa 21.12.2012 o sa schimbe data sfarsitului lumii.
    Conspirativ vorbind, cred ca numai au din ce sa scoata bani asa ca lanseaza diverse speculatii pe care unii chiar le cred, prilej foarte bun pentru televiziunile materialiste de a-si castiga audienta si de asemenea pentru scriitorii comerciali.
    Poate ca ceva se va intampla in acel an, nu sunt total sceptic in aceasta privinta, dar nici chiar asa…sfarsitul lumii.

    • delia spune:

      Alecs89, corect. Am spus si mai sus. S-a spus despre sfarsitul lumii cand a fost eclipsa in ’99, pe urma anul 2000, 2006, acum 2012. Vorba lui Twenty (de mai sus), murim din 6 in 6 ani. :)) Si cum 6 e nr celui cu cornite… ;))

  6. AnaAyana spune:

    Filmul mi-a plăcut mai mult pentru efectele vizuale. Cam atât.

    • Delia spune:

      Hmm… Efecte ? Ce efecte ai observat tu in Nostradamus 2012 ? Eu n-am observat nici unul. Probabil tu te referi la filmul 2012, nu Nostradamus 2012.
      PS : Bine ai venit pe blog!

Lasă un răspuns

