Cele 20 de fraze pe care bărbaţii le spun pentru a „vrăji” femeile

Am citit pe un site, al unui post de televiziune, un articol interesant, şi am decis să îl postez şi eu. Se adresează tuturor femeilor, să aibă la cunoştinţă metodele pe care le folosesc bărbaţii pentru a le „agăţa”. :-)

Absolut orice este permis în dragoste şi în război şi bărbaţii ştiu foarte bine acest lucru. Deşi, sau, mai bine zis, tocmai pentru că, în majoritatea cazurilor se transformă în parte vătămată, masculii îşi dezvoltă, de-a lungul vieţii, un sistem de apărare foarte bine gândit.

aŞi cum cea mai bună apărere este atacul, se ajunge la aşa-zisele fraze clasice pe care ei le folosesc pentru a cuceri o femeie. Sau pentru a scăpa de una. „Vrăjeli”, în limbaj popular. Revista Hombre sare în ajutorul femeilor şi a publicat, în numărul din luna iulie, 20 dintre cele mai frecvent folosite astfel de replici. Dar, atenţie, şi explicaţia lor.

Iată-le!

 
1. Hai să o luăm încet!
Încerc cu alta, apoi, dacă nu merge, mă întorc la tine.

2. Sunt un romantic.
Nu am maşină.

3. Te sun eu când am timp!
Decât să te văd din nou, mai bine mă arunc de pe bloc.

4. Eşti singura femeie pe care am iubit-o cu adevărat.
Eşti prima femeie cu care am făcut sex.

5. E frig afară!
Eşti nebună dacă te gândeşti că o să te las să ieşi cu fusta aia scurtă din casă.

6. Vreau să te cunosc mai bine, să cunosc omul din tine
Vreau să facem sex.

7. Ne-am mai întâlnit?! Sigur te ştiu de undeva…
Ce fund sexy ai!

8. Eşti o femeie puternică!
Va trebui să mă chinuiesc să te conving să facem sex.

9. Părinţii mei sunt ciudaţi.
Nu te duc la mama acasă nici mort!

10. Îmi este atât de dor de tine!
Jur că nu am vrut să te înşel!

11. Relaţia noastră este foarte serioasă.
Gata, m-am plictisit!

12. Cred că ar trebui să încercăm lucruri noi.
Vreau să îmi faci sex oral!

13. Ţi-a plăcut?!
Sunt nesigur pe virilitatea mea.

14. Astăzi nu am chef să ieşim în oraş.
E meci, du-te cu fetele! Vin băieţii la mine.

15. Sunt cel mai bun la pat dintre toţi iubiţii tăi anteriori?
Am penisul prea mic, nu-i aşa?!

16. Te iubesc!
Am făcut-o urât tare de oaie. Nu mă părăsi!

17. Dar tu, mă iubeşti?!
Dacă tot e super-ofertă, îmi forţez norocul.

18. Cât de mult mă iubeşti?!
Vreau să ştiu cât de mult pot să o mai fac de oaie pe viitor.

19. Cât ai fost plecată, m-am gândit la multe lucruri.
Te-am înşelat şi nu mă mai atragi deloc.

20. Am învăţat multe lucruri din relaţia cu tine.
Următoarea!!!

About Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● De prin lume adunate, ● din viata, ● Read & Learn. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Cele 20 de fraze pe care bărbaţii le spun pentru a „vrăji” femeile

  1. Andra spune:

    :)) Asa e !

  2. cristina spune:

    Of .. barbatii astia !
    Huoooooo
    :)) !

  3. milka31 spune:

    Mai aveam si eu cateva fraze de genu :))

    si cica femeile mint :-j pe naiba :)))

    ei bine :”> mai mintim si noi ..pt scopuri nobile:D:D

  4. addicted spune:

    Nici noi nu suntem mai departe! :))

Lasă un răspuns

