Dor de casă

M-am trezit în această dimineaţă cu un dor crunt de casă. Casa mea din oraşul meu natal. M-am trezit cu gândul la parinţii mei şi fratele meu. Mi-e dor de ei! Am deschis ochii azi dimineaţă având senzaţia că e Crăciunul. Aş fi vrut să fug până la geam, entuziasmată, şi să văd afară stratul imens de zăpadă, aşa cum făceam când eram mică. Cu siguranţă am avut aceste sentimente deoarece Sărbătorile de iarnă se apropie. M-am gândit să fac o analiză a acestui an. A fost mult mai bun şi mai fericit decât anul trecut, dar vreau să concluzionez, să îmi dau seama ce am învăţat în decursul anului 2011, ca experienţe de viaţă, ca trăiri ale sufletului. Abia aştept să ajung acasă de Sărbători! Abia aştept să împodobesc bradul cu tata şi fratele meu, să o ajut pe mama la prepararea mâncării tradiţionale, şi să mă bucur de încă un Crăciun fericit alături de familie şi cei dragi!

cântec de suflet

Despre Delisia

https://coltdesuflet.wordpress.com/
Acest articol a fost publicat în ● de suflet, ● Gânduri, ● Sărbători și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Dor de casă

  1. addicted zice:

    Nici nu ai idee cat de mult ma incanta atitudinea asta!! In sfarsit te vad incantata, in sfarsit esti fericita pentru marile VALORI ce le ai in viata ta, in sfarsit esti cu ochii realmente deschisi, in sfarsit sisule!!!!!
    Acu sa-ti dai una ca de mine nu ti-e dor…. :(

  2. Pingback: Desktop Wallpaper - Decembrie 2011 | Love addiction √v^√v^√ღ

  3. Pingback: Stridiile şi fasolea « Gabriela Elena

Lasă un comentariu